Gwen Stefani och hennes Harajuku-girls

image150



Måste bara berätta hur bra Gwen´s bakgrundsdansare var, Som man ser i hennes flesta videos så har hon 4 tjejer med sig som dansar, asså dom är verkligen fantastiskt duktiga, när jag var i Stockholm så blev jag såklart impionerad av Gwen, men även av hennes bakgrundsdansare, dom var galna, och i slutet presenterade hon alla dom och tjejerna hade smeknamn, en kallades love, en angel, en music och en baby, asså love angel music baby, skit coolt! Tycker jag i alla fall...Sen hade hon tre(eller fyra) manliga dansare som också var skitbra, men dom har hittar jag värken namn eller bilder på...

(Dom här bilderna får vara dagens bilder också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0