Lördag...

Idag har jag inte gjort så himla mycket, mamma väckte mig 12.15 imorse för att vi skulle åka och fira min brors flickvän för att hon fyllde år i onsdags, så var vi där några timmar innan vi åkte och handlade mat tills kvällen, så fixade vi maten (eller mina föräldrar) och efter maten såg jag och min bror på film, och sen har jag inte gjort så mycket mer, tänkte kanske sätta mig ner och kolla på ännu en film eller kanske kolla på Lost, eller OC(lånade första säsongen av min brors flickvän på sportlovet, är bara på andra skivan än, ja vet, kanske lite seg men jag har haft bättre för mig) och så tänkte jag kanske poppa lite popcorn, vi får se....//Sandra

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0