Oj, det var länge sen...

Nu var det ett tag sen jag bloggade men vårt internet har inte funkat av någon anledning, men nu är det igång igen och jag får väl passa på att blogga innan det försvinner igen...

Under dom här dagarna jag inte haft internet har hänt ganska mycket, jag har gått på bio, varit med kompisar, shoppat och mycket mer, men det är en sak jag skulle vilja berätta om, jag har varit i GLOBEN och sett GWEN STEFANI!

I onsdags morse ställde jag klockan för att jag, min bror och hans tjej skulle åka till stockholm, konserten började inte förren 19.30 men vi skulle gå på stan innan, det är ju ett måste när man ska till stockholm. Så sen gick vi på stan i flera timmar och handlade, jag köpte: En typ t-shirt eller topp från Jc för ett presentkort jag fick när jag komfrimerade(stavning?) mig, sen köpte jag present till min kompis Teresa som skulle haft fest i fredags men stackarn blev sjuk så det blev framflyttat(Grattis i efterskott föresten) jag kan inte berätta vad jag köpt än eftersom hon inte fått det en...Sen så köpte jag två engelska böcker från NK, en topp från Carlings och ett rosa bandet(kanske inte är speciellt roligt att köpa men jag tycker att om man har pengar kan man ju köpa ett)...

Sen klockan 19.30 började då konserten, eller själva Gwen kom först efter att förbandet spelat, och jag måste ju bara säga att förbandet var lite sådär, ganska konstigt och inte spec min smak, men det finns säkert dom som gillar det också, det var ett band och frontsångaren var klädd i en glittrig sparkdräkt och hoppade runt på scenen och sjöng om alkohol, lite annorlunda, den var ju inte dåligt och så men inte alls min stil ...Sen kom då Gwen, åh shit va hon var bra! Hon lät och såg precis ut som på skivan och på bilderna! Helt otroligt, det var skitbra!

Asså den här onsdagen var bland dom roligaste dagarna jag varit med om! Tack Robert och Carin för presenten! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0