Utmaning...

Hittade den här utmaningen här...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Jag försökte hela tiden försvara mig, skrev av rädsla och ilska och det gillade han inte"(ur Jag väljer Livet av Sabine Dardenne)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen

3. Vad var det senast du såg på tv?
Will & Grace på 4an

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
eh, 16.10 kanske(var 16.00 sist jag kollade)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Chattar med några kompisar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hem från skolan och höll på att frysa ihjäl!
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?
Jag åt pannkakor:)

8. Vad har du på dej?
Svarta mjukisar, en t-shirt och en svart munkjacka

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?
Ja jag drömde om vad jag skulle välja för linje på gymnasiet....

10. När skrattade du senast?
På väg hem från skolan

11. Vad finns i rummet där du är nu?
Jag sitter i hallen nu för att jag inte orkar gå in i mitt rum så här finns, skohylla,hatthylla,databord och en byrå...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Vet inte...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ganska roligt, annorlunda frågor

14. Vilken vad den senaste filmen du såg?
hmm, Dirty Dancing tror jag

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, Elektronikprylar, Inrednings grejer, ja allt!

16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
Hmm, ja vet inte...

17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och Skuldkänslor, vad skulle det vara?
Kommer faktiskt inte på någonting just nu

18. Tycker du om att dansa?
Nej inte speciellt...

19. Georg Bush?
Hehe :)
20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Inte säker, men tjejen kanske skulle heta Lilja eller något annat fint namn...

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja absolut!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hej??

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Emma, Beatrice, Linda och Louise...och alla andra

(om ni gör den här utmaningen så skriv gärna och säg det så att jag kan kolla in eran blogg)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska göra den ;)

2007-10-18 @ 18:02:30
URL: http://emmajosefinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0