Dagens inköp...

image417
Köpte en ny foundation idag, tänkte köpa en från Maybelline - Dream matte mousse, men ´sen såg jag en från MaxFactor för bara 60kr, jag testade den och den verkade skitbra, så istället för att lägga ut 100:-  så köpte jag en 40:-billigare :D Testade den när jag kom hem, den är lika bra som jag trott, jag är supernöjd...

MaxFactor - max factor 3 in 1 foundation heter den

Sen fick jag Sofis mode också, det var ju egentligen inget köp eftersom man fick den gratis om man köpte aftonbladet, men jag räknar med den ändå.

Verkar vara en bra tidning tycker jag, kommer nog köpa den varje vecka...

(lite bilder från Sofis mode, tagna av mig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0