En liten lång lista...

Lista hittad här

01. vad heter du? Sandra
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Något roligt, som inte alla heter
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Rebecka
04. vilket stjärntecken är du? Fisk
05. vilken årgång är du? 92a
06. vart bor du? Enköping (denlilla hålan)
07. bott utomlands? Nej
08. flyttat antal gånger? 2st tror jag
09. vart skulle du vilja bo? Uppsala, Västerås eller Stockholm
10. vilken skolklass? 9e
11. vad vill du bli när du blir äldre? Florist, Konditor eller Kock :D

UTSEENDE

01. hur lång är du? typ 161cm
02. hur mycket väger du? ingen aning faktiskt
03. hårfärg och frisyr? typ brun/svart, slitet (måste klippa mig!))
04. ögonfärg? Blå,Grön,Grå...Det beror på vädret och ljuset
05. mest nöjd med? Ögonen...
06. minst nöjd med? Hmm, vet inte
07. skostorlek? 36-67
08. glasögon? Nej
09. har du några piercingar/tatueringar? Nej.

FAVORITER

01. filmer? Harry potter filmerna, Bridget Jones filmerna, Pirates mfl.
02. låtar? Har ingen favorit, lyssnar på det mesta
03. årstider? Vinter och vår
04. mat/dryck? Kyckling med ris och curry :D dryck vet jag inte...
05. djur? Katter
06. färg? Lila,rosa,blå, vit...
07. parfym? Har ingen favorit, gillar dom som luktar gott
09. ämne i skolan? Svenska
10. sysselsättning? Vara med kompisar

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Svart vinterjacka från Selma Jansson
02. vad använder du just nu för skor? Olika, men oftast mina svarta vinterstövlar
03. favoritfärg på kläder? Olika
04. favoritmaterial på kläder? Ingen aning
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Det är så mycket att jag inte orkar skriva ner allt
06. favoritaffärer? H&M, ellos mm.
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 0-700kr (olika)
08. favoritmärke? Det spelar ingen roll
09. vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? vet inte, ganska stort tror jag?
2. vilken färg på tapeterna? Jätteful blå färg, vill ha nya tapeter!
3. vilka färger går rummet i i övrigt? alla möjliga (gillar färg)
4. vad vill du ändra där inne? Allt, trivs inte så himla bra där...
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Nej / Ja
c) dator? Japp
d) stereo? japp
e) telefon? En bärbar
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Våran altan
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, kollar på tv och när datorn fungerar så sitter jag vid den :D
8. favoritpryl i rummet? Datorn (när den funkar)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med :)

2008-01-18 @ 15:26:14
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0