Gårdagens inköp...

image374
Igår kväll gick jag och Ida till Coop för att jag skulle köpa nya veckorevyn, det blev lite mer än den som fick följa med mig hem, jag såg att dom hade Pretty Woman för bara 59:- också, jag har velat ha den filmen hur länge som helst men jag har inte hittat den och jag har bara inte orkat skicka efter den, så den fick äran att följa med mig hem, så igår kväll så satt jag och Ida och kollade på den, jag har sett början typ fem hundra gånger men jag hade aldrig sett slutet på filmen (vet inte varför) så det var kul att se hur sen slutade...

Måste bara säga en sak: Jag älskar veckorevyn! Så himla bra tidning, och sen dom gjort om den har den blivit ännu bättre, jämt något kul att läsa, det är absolut min favorit tidning just nu, synd nog så premunererar jag redan på okej(gillar den egentligen inte så mkt längre men vi var dumma nog att ta en helårspremunation) annars hade jag börjat premunerera på den istället...


Bilder på Veckorevyn nr 1 2008 (tagna av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0