Min måndag den 3 november - full med blommor och fisar!


Morgonen:

Vaknar tio minuter före klockan (5.50) och försöker gå upp, kommer upp och går halvsovande mot badrummet, slår huvudet i hatthyllan (Fan!)och tänder sedan lyset i badrummet och går in och fixar mig i ordning. Gör frukost, sätter mig(fortfarande halvsovande) framför tvn. borstar tänderna och cyklar till bussen.

I skolan:

Engelska: Varför kan hon aldrig låta oss göra något roligt, diskutera valet i USA var ingen av oss speciellt intresserade om direkt på morgonen efter ett lov. Klarar mig egenom lektionen (fortfarande halvsovande)

Matte: Statistik, här börjar man vakna, yes! statistik kan jag, det här är lätt, efter ett tag får man gå in i ett enskilt rum med läraren för att gå igenom matteprovet vi hade för ett tag sen, G+ jadå ganska nöjd, går tillbaka till lektionen igen och nu försvann motivationen igen, talen blir som kinesiska och man orkar ingenting...Slutet av lektionen är man halvsovande...igen.

Lunch: Äcklig kycklingpaj, fy tusan!

Svenska: filmanalys av Odysséen, dåligaste filmen på jättelänge! Gör uppgifterna lite slarvigt.

FT: Roligt igen! Piggnar till igen och är fokuserad till tusen!

Bussen hem: Jag tror fan att gubben som satt brevid mig på bussen satt och småfes heeela tiden, det kom en lukt, den försvann, det kom en lukt, den försvann, och han satt och såg generad ut hela tiden. Tack och lov att jag fick en annan plats till slut...

Dagen i allmänt: Seeeeeeeeeeg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0