Biokväll bokad?


Harry Potter vs The proposal

Nu är det bestämt, nästa fredag kommer Natha <3 och möter upp mig efter skolan för en kväll i Uppsala som avslutas med bio. Vi vet inte riktigt vad vi ska se än men det blir antingen The proposal eller Harry Potter igen, båda går klockan sex så vi bestämde oss för att bestämma vilken längre fram. Skulle vara kul att se The proposal men samtidigt skulle jag gärna se Harry Potter igen för den är riktigt bra. Jaja, vi får se...Nu har jag ialla fall något kul att se fram emot :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, blev inte så mycket fina bilder under promenaden så vi ska gå "fotopromenad" någon gång det är lite ljusare istället, min kamera klarar inte av mörker. Men det var riktigt kul ändå och vi höll på att skratta på oss flera gånger. Många flummbilder blev det, men de kommer jag nog inte lägga upp här.

Ni får ha det bra så hörs vi imorgon, ska upp 05.40 så jag måste gå och lägga mig ganska tidigt för att jag ska komma upp då. God natt!



Kramar från Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Bea

The proposal är riktigt rolig :)

2009-08-28 @ 08:47:21
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0