Breaking dawn...


                                              (foto av mig)


Har fortfarande ont i huvudet, tabletten hjälpte inte, funderar på om jag kanske behöver glasögon, kanske är därför jag har ont i huvudet så ofta? Det är ju mest när jag läser/sitter vid datorn/tvn. Det skulle ju inte vara så konstigt eftersom massor i min släkt har glasögonon, maybe it´s my turn? :(

Nu tänkte jag ialla fall sätta på lite musik och lägga mig och läsa lite. Var så länge sen jag läste nu att jag knappt kommer ihåg vad som hände sist men det kommer nog tillbaka när jag väl sätter igång. Detta är nog sista inlägget för idag om jag inte slänger upp en bild eller liknande. Annars så får ni ha en jättebra kväll! Kram //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0