Gift of a friend...


           För att den är jättefin och för att texten stämmer så jädra mycket...♥

Blev inget inlägg alls igår eftersom jag inte var hemma på hela dagen och när jag väl kom hem var jag död så då var det typ bara att gå och lägga sig på en gång.

Det var ialla fall mycket trevligt igår. Pysan♥ och jag gick runt lite på stan efter skolan innan Nathalie♥ kom och mötte upp mig. Sen gick jag och Natha och fikade medans vi väntade på att Bea♥ och Linda♥ skulle komma så att vi kunde möta upp dem också. Det blev lite krångel när vi skulle möta upp dem eftersom vi hade liiiiiite svårigheter att lyssna på varandra ;) haha! Men det gick bra till slut och vi gick runt i butikerna tills dem stängde och efter det gick vi och tog varsin pizza innan vi sprang till bussen :) Det var väldigt mys, det måste vi göra om snart igen!♥

Jag hittade alla julklappar som jag skulle ha så nu behöver jag bara julklappspapper sen är jag done! Så himla skönt. Till mig själv hittade jag dock ingenting, men det gör ingenting, jag hade trevligt ändå :)

Idag har jag inga planer alls, förslag? ;) //S


Kommentarer
Postat av: emelie

gillar den låten :)

2009-12-05 @ 18:23:41
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0