Håltimme...

    
                                                          ♥
Sitter med tjejerna i deras klassrum medan de har matte. Är hur trött som helst idag och på uselt humör. Skulle helst vilja åka hem och lägga mig och slippa hela skiten. Men det är nog inte så populärt, det är väl bara att bita ihop och se glad ut. Suck...

Slutar 15.55 idag så jag kommer hem ganska sent, får se om jag slänger in något inlägg då. Som det känns nu så blir det nog inget...Men ha en mys dag! :) //S

Ps. Om ni vill någonting så får ni ringa, mitt Comviq kompis gick ut imorse så jag kan inte svara! Jag fyller troligen på med pengar när jag kommer hem så imorgon kan ni smsa som vanligt igen :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv; tack :)

2009-12-07 @ 17:21:58
URL: http://nylanderj.devote.se
Postat av: Therese

Sv: Okej! :)

Jo båda är ju bra såklart men jag blev rätt besviken på Twilight eftersom den inte följde boken särskilt bra.. Hade läst boken innan :P

Däremot New moon gick över förväntningarna! :) Allt bra med dig?

2009-12-07 @ 17:28:35
URL: http://curious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0