Min bebis...


                                   Min älskling♥. R.I.P (foto av mig)

Snart är det jul och du är inte här och kan fira den med oss. Det kommer inte vara samma sak. Varje år köpte jag ett band och knöt en fin rosett runt din hals. Varje år dukade vi upp ett eget litet julbord till våran lilla kisse. I år kommer jag inte köpa något band, i år kommer jag inte duka upp det där lilla julbordet. Du är inte här för att ta del av det.

Jag saknar dig sjukt mycket, du kommer alltid vara i mitt hjärta. Du var mer än bara en katt. Jag älskar dig för alltid! ♥♥♥♥♥.

                                     Maja - 3/6 1996 - 1/10 - 2009


Kommentarer
Postat av: Angelica

R.I.P :'(<3

2009-12-20 @ 12:23:08
URL: http://everypartofme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0