O hear the angels' voices...


Bild tagen förra året, jag la ut den dan före julafton förra året (foto av mig)

En vecka till julafton! Ska bli så himla mysigt! Älskar julen, att handla julklappar och självklart att få julklappar också, hehe. På lördag ska vi till mormor och morfar och fira lite jul tidigt, vi kan inte åka dit på själva julkafton eftersom Carin♥ jobbar till tre. Så då åker vi alla dit på lördag istället, blir säkert mys.

Just nu sitter jag och lyssnar på Céline Dion´s julskiva på spotify, väldigt fin faktiskt, jag är inte så himla förtjust i den "gamla vanliga sorten" jullåtar så den här tycker jag faktiskt är helt okej, har dock inte hunnit lyssna på alla låtarna än, men de som varit hittils är fina :D Albumet heter These are special times om det är någon som undrar...

  
                                         Bara jag som får gåshud? :)

//S

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: tack och bock!

2009-12-17 @ 21:18:18
URL: http://sofia.devote.se
Postat av: emelie

söt bild och älskar låten :D

2009-12-17 @ 22:11:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0