En sak jag INTE kan rekommendera...



Gott nytt år kan jag väl börja med! Känns jättekonstigt att säga att det är 2009 nu, känns som år 2008 bara flög iväg, men det  var väl för att det hände så mkt, man väljer gymnasium, har cabaré, avslutnings middag, avslutning :( , sommarjobbar, börjar gymnasium mm. Inte undra på att det redan är 2009 :D

Det är bara 3månader och typ 3dagar tills jag fyller 17år!

Min nyårsafton blev väldigt lugn, var hemma med familjen, orkade inte hitta på nått annat, de senaste dagarna har jag kännt mig väldigt seg, hoppas det går över snart.

Innan maten igår hände en väldigt oväntad och onödig grej, jag skulle öppna fönstret i köket, det satt väldigt hårt fast så jag försökte typ slå upp det, det gick upp, men spärren på fönstret åkte innåt i och med fönstret öppnades och stötte till morteln i marmor vi har på fönsterbrädan, och vart hamnade morteln om inte på mina tår? J*vlar va ont det gjorde, jag satt mig på en stol och tårarna forsade samtidigt som jag gapskrattade för att allting kändes så korkat, det är typsikt mig att ha sån jädra otur. Så nu går jag runt med ett plåster på tån och det gör ont varje gång jag kommer åt den i något, härlig nyårsafton ofc!

Hoppas ni hade en bättre och roligare nyårsafton än jag! kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

OK, jaa vi är jätte nöjda med våran kamera faktiskt =)



Bra med dig annars och så? Kramis.

2009-01-04 @ 21:38:06
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0