Min beställning från Ellos.se


Som jag skrev i förra inlägget så kom kläderna igår, jag tänkte att jag skulle "recensera" dem om någon är intresserad...

Blå lång farfarströja: Väldigt söt färg, sitter bra, kanske aningens lång, fast den är för kort att ha som klänning också.

Grå tröja med farfarsringning: Riktigt söt tycker jag, sitter bra, skönt material, var nästan som jag ville ha den, kanske lite för hög i halsen men det ser man på bilden med.

Mönstrad topp: Har inte kommit än...

Sjal: Jättefin, skönt material, kommer användas flitigt i vår...


Överlag en väldigt bra beställning...

Kommentarer
Postat av: PerNilla

OK jaa dem är riktigt najs, är nöjd med min shopping =)



Fina saker du beställt, scarfsen var väldigt fin!!

2009-01-27 @ 21:20:26
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0