Min vårbukett...


Väldigt lugn dag i skolan idag, sju av oss fick göra stora vårbuketter för att det var någon examen för doktorer? Idag och de skulle få stora fina buketter(min ser ni på bilden) Sen fick vi göra stora dekorationer som de skulle ha på scenen när de tar examen. Det var allting vi gjorde idag. Jag,Frida och Sarah fick hoppa över svenskan idag bara för att vi helt enkelt är bäst :D nerå, men vi fick göra det för att vi ligger så bra till och får jobba hemma istället, vi läser bara i en bok och gör lite uppgifter så det är ju inte speciellt svårt. När jag kom hit till stan igen gick jag runt lite på stan på jakt efter ett par jeans eftersom jag inte har speciellt mkt byxor, hittade ett par! Sen fick även två linnen och tre par trosor följa med mig hem, så nu är jag pank :D

Nu ikväll ska jag bara slappa, dricka apelsinjuice och kolla på lets dance, hoppas Carl Jan åker ut, tål verkligen inte att se gubben, fy tusan!

Hoppas ni får en bra kväll :D //Sandra

Kommentarer
Postat av: sarah

yey (:

hahahha carl-jan är ju bra, han ska vara kvar, tur att linda åkta, tålde inte riktigt henne ;o



LAILA OCH NICKE <3 woohi (a)

2009-01-16 @ 23:03:19
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: oj, tack! :)

2009-01-17 @ 15:53:44
URL: http://www.emmapeterssonn.devote.se
Postat av: bella

Jasså, ja min syster har sett den och säger att den är grym! Så jag måste se den sen någon gång :)



I taket lyser stjärnorna är ett måste! :D

2009-01-17 @ 18:02:18
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0