Migrän!!!

Hejsan!
Har inte sovit bra på två dagar nu, igår gick jag till skolan för då var jag bara trött, det gick bra, var bara lite väl övertrött så jag pratade sönder de andra iskolan :D Idag fick det inte lika bra, efter två nätter utan allt för mycket sömn så kom migränen, inte skönt! Så jag stannar hemma idag. Jag har sovit lite till och nu är huvudet lite bättre...Imorgon SKA jag till skolan igen.

Dagen kommer spenderas i sängen med tvn framför mig och en bok och tidning. Vi måste läsa en bok i skolan nu för vi ska göra muntlig (!!) redovisning på en bok...Vi fick typ bara välja från en vagn där skolbiblotikarien satt upp böcker så det var ju inte mycket att välja med, jag valde Mig äger ingen, den är JÄTTETRÅKIG hittils, händer ingenting! hoppas den blir bättre längre fram så att man inte dör av uttråkning.

Boken kommer varvas med Cosmopolitan som kom igår (Jippi), älskar den tidningen, det är den ända som jag verkligen läser allting i ;)

Sen ska jag se Once upon a time in Mexico, nu har jag 13 Johnny Depp filmer :D Fler ska det bli :)

Ps. Har ingen aning om hur bilden hamnade sådär :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0