7 maj 2009


Riktigt seg dag, 2 nationella prov som gick helt okej och idrott som var allt annat än kul. Kom hem typ halv 5 och sedan dess har jag bara slappat, skönt.

Imorgon kommer det nog inget inlägg alls(som om det är en ovanlighet i den här bloggen). Jag börjar 08.35 och slutar 16.40 så det blir en väldigt lång dag imorgon, bäst att inte glömma pengar så man kan köpa något mellanmål så att man har lite energi.

Kommer väl hem typ 18.30 om jag räknat rätt, då ska jag bara äta och sen cykla till Bea för att ha en liten filmkväll med henne, trevligt trevligt. Sen sover jag där så kommer inte hem förrän på lördag förmiddag.

På lördag efter klockan 15.00 ska jag till brorsan och hans tjej och göra Sorbet och kolla på Twillight, äntligen! Jag köpte den i fredags med blivit förbjuden att se den utan brorsans flickvän så den har legat och retat mig i nästan en vecka nu :)

På söndag får vi se hur det blir, troligen Uppsala med Sarah och signering :) Problemet är att jag inte hittar dit där signeringen är :S Men, är man turist så är man...

Nu ska jag ta och slå in presenter till brorsan, i jättefint prinsesspapper med askungen mfl. på, riktigt hett, det bara ryker om det!

Vad ska ni göra i helgen?

Kram

Kommentarer
Postat av: missgranby

hi hi tack :)

2009-05-09 @ 11:38:16
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0