Bilder från fisketuren...


Vi kom till sjön runt klockan elva p.g.a att det stället vi egentligen skulle till var stängt, vi åkte hemifrån klockan sju. Jag och min yngsta bror spenderade i början vår tid framför hans laptop och såg Yesman för att hinna vakna lite :)

Jag hade förberett mig på en lång dag tillsammans med 5 tidningar och två böcker ;) Jag har självklart inte köpt alla tidningarna inför den här resan, alla förutom glamour längst ut till vänster och chic längst ut till höger har jag haft länge och redan läst.

Vi grillade god mat, fick panik när vi insåg att vi inte hade någonting att äta till köttet, potatissalladen stod kvar hemma. Men det ordnade sig.

Detta får bli den sista bilden, cool va? Riktigt nöjd med den. Dagen var helt okej, jag och min yngsta storebror var de ända som fick fisk! Visste redan från början att jag var en höjdarfiskare :D

Nu ska jag göra mig iordning och cykla över till brorsan. Have a nice day!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0