Härlig dag!


Varit en väldigt bra dag idag, bättre än på myyycket länge. Började dagen med svenska då jag och Sarah jobbade vidare med vårat arbete om musikens hus i Uppsala, vi ska fan ha minst Vg! Efter det hade vi världens håltimme innan vi gick ut och hämtade mat, det var grilldag idag så hela hotellprogrammet stod ute i blåsten och grillade. Inte så lyckat kanske att ha det en sån här dag när den nästan blåser orkan! När vi tog sallad sa vi att den skulle blåsa bort, vi hade rätt! Angelicas gurka blåste av tallriken och rakt på en kille som stod och hade upp kyckling(!!) så jädra kul!

Efter grillningen gjorde jag verktygsprovet som jag missade för flera månader sen. Nu har jag inga restuppgifter kvar, riktigt skönt! Fick också reda på mitt slutgiltiga betyg i hantverksorientering, MVG! Härligt!

På engelskan, våran sista lektion, satt vi och kollade på en tråkig film som vi ska se under tre lektioner, Cinderella man. Kanske skriver en recension om den när vi sett klart den.

Efter skolan gick jag och Sarah runt lite på stan och letade efter en affish hon ville ha på EmD, vem tror ni hittade den? Jo det är väl klart att jag gjorde det! ;) Kom ihåg Sarah, snäll mot mig i en vecka nu ;)

Just nu gör jag inte så mycket, just skrivit klart min bokanalys på Dr Jekyll och Mr Hyde som jag ska och måste lämna in imorgon! Jag håller bara på att kolla runt lite på internet, lånar brorsans laptop men har inte lust att lämna tillbaka den än så jag håller bara på att "glida runt" lite på lite hemsidor samtidigt som jag lyssnar på musik.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! Jag lägger kanske in något mer inlägg idag, annars så får ni ha en bra kväll.

Ps. Grattis mamma 51år! (inte för att hon läser min blogg, men det är ju tanken som räknas)


Kram

Kommentarer
Postat av: sarah

:D

2009-05-28 @ 16:35:55
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0