Sick and tired...



Är hemma idag, igen. Har åkt på en ordentlig förkylning som inte verkar vilja ge med sig. Jag var hemma i torsdags förra veckan för jag hade feber i onsdagskväll. Gick till skolan på fredagen för jag hade prov, dumt beslut. Mådde ännu värre när jag kom hem och hade feber igen. Super!

Nu mår jag helt okej, fortfarande ont i huvudet och halsen men jag kommer troligen gå imorgon. Jag har hamnat efter lite nu så jag ska försöka ta igen det innan det blir för mycket. Jag har två prov att ta igen, ett i materialkunskap som jag tänkte göra imorgon efter skolan om jag får. Sen har jag ett i datorkunskap som jag ska göra på onsdag på studietiden. Kommer nog gå bra, inget av proven är speciellt svårt och jag behöver inte plugga speciellt mycket.

Tänkte knåpa ihop en ny design till bloggen nu, den jag har nu är tråkig. Får se om jag har någon fin bild som kan passa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0