We´re gonna make it through...

Måndag igen då, riktigt jobbig dag, har haft ont i huvudet och i halsen hela dagen och har varit ganska lättretlig på grund av det. Vi hade bara fyra lektioner men de lektionerna är de segaste vi har så det kändes som en evighet även fast vi slutade klockan 14.00. Riktigt skönt att komma hem och vila huvudet. Huvudvärken blev ju inte direkt bättre av att en viss person (säger inga namn) fick för sig att prata dålig och tillgjord skånska resten av dagen ;) Lovar dig, imorgon blir det inte lika kul om du fortsätter :p

Imorgon kommer jag hem sent, vi ska typ ha klassträff hemma hos våran klassföreståndare efter skolan, vi ska äta mat, sjunga singstar och så. Blir nog bra, bara det inte blir för sent hem för jag ska ju fortfarande upp 05.35 på onsdag :)

Just nu håller jag på att kolla priser på busskort, funderar på att köpa ett 20resors kort men vet inte om plånboken tål det den här månaden. Men jag kommer nog köpa ett på onsdag om jag ska följa med Sarah <3 på signering på söndag. Blir sjukt dyrt att betala 96 kronor varje gång man vill in till Uppsala. Vi får se..

Kommentarer
Postat av: Alex

usch, busskort är så dyrt, men bensin är ännu dyrare....

2009-05-04 @ 17:48:09
URL: http://alexitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0