A horse?!


                                    Joe Jonas♥? - Eller en häst?!!!

För bara en stund sen: Sitter i vardagsrummet med mamma och pappa och smsar med Bella♥ samtidigt(hon hade sett Twilight för första gången och hon gillade den!!!) när jag lägger ner mobilen på bordet så sätter min skärmsläckare igång, jag har en bild på Joe Jonas♥(bilden nedan)...

Mamma stirrar på skärmen på min mobil...

Mamma; "Vad är det där?! En häst?!!!"
Jag; "Men va fan är du blind?!"

(hon sätter på sig glasögonen)

Mamma; "Jaha...Det var ingen häst..."
Jag; "Hmm..."

Hon hade faktiskt inte sina glasögon på sig och hon såg från fel håll men ändå,vem kan förväxla Joe Jonas med en häst?!!! Skandal! Haha! Mamma i ett nötskal!♥

(bilden jag har som skärmsläckare)

Kommentarer
Postat av: eveline

HAHAHAHA XD

2009-11-22 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0