Bella´s future...

På svenskan idag;

Bella♥ hade världens träningsvärk så att stackarn knappt kunde gå, och gnällde varje gång hon satt sig,reste sig,vred sig och gick :P Så vi satt och pratade om hon skulle skaffa rullstol....

Bella; "Åh, jag skulle vilja ha en sån där höj och sänkbar....En perkulator!"
(jag och Tove möter en förvirrad blick)
Jag(skrattar ut); "En perkulator???!!! Hahaha Bella!"
Bella; "Jaa, men vad heter det då?"
Jag; "Permobil!!! :D"

ASGAAAAAAAAAAAARV!

Senare samma lektion;

Bella; "Ellen, går en perkulator på bensin?" (hon mena fortfarande en permobil)
Ellen; "???? HAHAHA!"

Inget mer att säga :P Perkulator-Bella och jag var ovanligt flumm idag, ni skulle sett i början på samhällen...haha

Bella´s framtida färdmedel...;)


Där missade du någonting Pysan♥dumt att bli sjuk ;)

Kommentarer
Postat av: sarah aka. pysan

hehehe :B

2009-11-13 @ 17:30:59
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0