Borde få ett diplom!

Skulle upp 05.25 för att jag skulle duscha och så innan jag skulle gå till bussen. Men så blev det då inte...Pappa kikade in genom dörren 06.35 och undrade va fan jag låg kvar där för eftersom klockan ringde för länge sen. Tydligen hade jag stängt av den i sömnen, första gången någonsin (!!) jag försovit mig så mycket.

Men detta är det jag borde få diplom för;
Vaknade som sagt 06.35, flög upp ur sängen, sprang till badrummet, tvättade håret, borstade tänderna, kladdade på lite mascara,borstade håret, packade väskan, klädde på mig,letade efter vantarna och busskortet, gick ut till cykeln och allt detta innan klockan hann slå 06.45. Hur fan det gick till har jag ingen aning om :P Sen siktade jag in mig på 07.13 bussen eftersom det inte fanns en chans att jag skulle hinna till bussen innan klockan 07.00 då bussen innan gick, men jag hann! kom ner på stan 06.57! Ingen aning hur fan jag hann, men jag måste säga att jag är mäkta imponerad över mig själv, jag som brukar vilja ha minst en timme på mig att vakna på morgonen. Hehehe!

Detta...mina damer och eventuella herrar, borde jag få ett diplom för! Tack och hej! :D //S


Kommentarer
Postat av: sarah aka. pysan

såklart finis :')

<3

ily!

2009-11-17 @ 23:48:10
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0