.....


                                                (foto av mig)

Kom hem för inte så länge sen från en kort men tråkig dag i skolan, började 12.35,slutade ca 14.50, men dessa två lektioner var bland det segaste jag varit med om...

Känner mig på ganska dåligt humör just nu, vet inte riktigt varför  men just nu skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och gömma mig. Men ikväll kanske Natha♥ kommer förbi med min film så då kanske det inte är så populärt om jag ligger och gömmer mig :P

Positivt tänkande Sandra; 5(!!!!)dagar till biomörkret med New Moon♥ ;)

Imorgon blir det en väldigt kort dag, börjar 08.35,slutar 09.35, känns lite onödigt men jag ska ta mig dit och hem ialla fall, blir lite genomskinligt om alla sjukskriver sig samma dag :P Jag tror inte det kommer så många till idrottlektionen imorgon...men men...Not my problem...

Nu ska jag hitta på någonting att göra, ikväll ska jag renskriva våran hemuppgift som jag och Bella♥ gjorde efter skolan idag, duktigt I know!

Ne, nu drar jag, bye!

Kommentarer
Postat av: Alex

åh! new moon! vad jag längtar :D

2009-11-17 @ 09:24:02
URL: http://alexitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0