......

Blev inget inlägg alls igår, vi hade julmarknad i skolan så jag var där till klockan 18.00 och kom inte hem förrän efter 19.30. Då orkade jag verkligen inte sätta igång datorn, blev att äta, kolla på tv ett tag sen gå och lägga sig. Men det gick väl bra på julmarknaden, om det inte hade varit för att det blev så sent så var det nästan roligt ;)

Idag gjorde vi/jag typ ingenting i skolan, vi skulle göra en julgrupp till en tävling på Botaniska trädgården som är i helgen, gå dit och rösta på söndag vettja :)  Min blev väl okej (vet inte om man får lägga upp bilder innan tävlingen är avgjord, men på söndag kommer bild)men jag orkade inte hålla på så länge så jag hade väl tre timmar över när jag var klar, så det var bara att städa, hjälpa de andra (*host* Bella♥) med deras och bara sitta och glo. Myys!

Ikväll blir det tidigt i säng som vanligt och sen upp 05.30 imorgon för att åka till skolan för att ha fys-pass första lektionen! Wish me luck! hehe...//S

Ps. Funderar på att ta en bloggpaus typ resten av året...Men har inte riktigt bestämt mig än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0