.......


                             Lekte lite med en bild på hetaste Taylor♥

Blev inte mycket städande idag, men jag har gjort rent på byrån, satt upp adventsstjärnan och bytt sängkläder! Att golvet är en katastrof och att man ser ca 1cm av bordsytan på skrivbordet kan vi strunta i :P Ne, jag ska plocka upp och undan lite snabbt, damma av och dammsuga lite snabbt. Sen senare ska jag tända ljus, sätta på musik och krypa ner i min nybäddade säng och ligga och läsa ett tag, ta vara på söndagen. Kommer bli myys!

Hoppas ni har en bra helg! Vi hörs nog imorgon om jag inte slänger in något litet inlägg senare! Kram//S

Kommentarer
Postat av: ebbasegervald

snygg bild, snygg kille, ja!

2009-12-01 @ 17:47:29
URL: http://ebbasegervald.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0