Friday....


                                                           ♥
Äntligen helg! Den här veckan har varit hemsk! Har aldrig varit så här trött på kvällarna tror jag, har sovit dåligt och varit på dåligt humör. Hoppas att jag får sova ut i helgen så att nästa vecka blir bättre.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, ska gå på promenad med Nathalie♥ lite senare, skönt att komma ut och prata av sig lite :P Sen blir det nog ganska tidigt i säng, så jädra trött.

Imorgon blir det troligen att åka till Barkaby på jakt efter ett par jeans. Vi ska skjutsa min kära storebror♥ och Carin♥ dit för de ska på musikal imorgon och ska åka pendel eller nått därifrån. Då tänkte vi kolla runt i lite butiker och försöka hitta några jeans åt mig, behövs kan jag säga. Tyvärr hatar jag verkligen att köpa jeans, så jädra svårt att hitta några som sitter bra. Men jag är inte ensam om att hata det har jag hört ;)

Nu ska jag hitta på någonting att göra innan maten, efter maten ska jag som sagt ut och gå så det blir nog inget mer inlägg idag. Ha en myys fredag! Kram! //S


Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack så mycket, hoppas du fortsätter kolla in:D



Btw, hur hittade du till min blogg? Kul att veta=)

2009-11-28 @ 22:07:49
URL: http://emmaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0