Headline...


                                                           ♥
Kom hem för typ en kvart sen, dagen kändes väldigt lång. Imorgon har vi ialla fall sovmorgon då vår idrottlärare "tyvärr" är sjuk :P Har inte riktigt kollat upp hur länge jag kan sova men lite längre blir det ju ialla fall vilket alltid är skönt!

Snart ska jag äta hoppas jag, hungrar ihjäl snart och sen ska jag sätta mig och läsa lite. Kanske skriva lite dikter eftersom vi fått det till läxa till måndag, bäst att få det överstökat.

Imorgon har vi första floristtimmen på läääänge och det ska faktiskt bli ganska kul! Hoppas vi får göra någonting roligt också. Jag kan ta med mig kameran och ta kort om vi gör någonting roligt :) Om det är någon som är intresserad. Jag hoppas ialla fall på brudbukett men det tror jag inte vi kommer få göra :(

Ne, nu ska jag tjata på mina föräldrar så att jag slipper hungra ihjäl :P Kanske slänger in någonting senare! Kram!

______________________________________________________________________

Update; Yeey! Jag får sova till 07.45, det är ju stor skillnad från 05.35! Skönt!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Alex

sovmorgon är aldrig fel! det tog jag mig också tid till imorse ;)

2009-11-10 @ 12:53:25
URL: http://alexitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0