Nameless Persson...


                      Dagens konstverk av mig ;) (mobilfoto av mig)

Imorgon är det äntligen fredag! Ska bli galet roligt den här helgen! New Moon på lördag med finaste Carin♥! Längtar! Imorgon blir det kanske mys med Bea♥ också så detta kan faktiskt komma att bli en toppenhelg :D Vi håller tummarna ialla fall.

Väldigt lugn dag i skolan idag, nästan hela sista lektionen gjorde vi ingenting, vi hade ingen lärare så de flesta gick hem. Men vi som blev kvar "pluggade" lite, hängde några gubbar och jag gjorde MAGISKA konstverk på white-boarden (ett resultat ovan) Haha!

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, skrivit lite på min önskelista, jisses vad dålig fantasi jag har i år, kommer bara på filmer eller böcker och eventuellt någon skiva, men man vill ju inte ha femhundra filmer och åttio böcker. Får klura lite till på den, den är i alla fall bättre än den som min storebror Daniel♥ kommer att komma med, han har EN sak hittils och den kom jag som förslag med, Public Enemies :) Men det är ju fler än en som ska köpa till honom, hehe.

Nu ska jag hitta på någonting att göra! Bye! //S


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack så mkt !

2009-11-19 @ 20:05:06
URL: http://annabanana89.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0