Snooze...


                                                  Så jädra het♥
Jisses vad jag sov dåligt inatt, vaknade vid två och kunde inte somna om, hehe, satt mig till och med vid datorn klockan tre inatt för jag blev så trött på att bara ligga och dega :P Men upp kom jag ialla fall när klockan ringde.

Tyvärr vet jag inte om jag börjar 08.35 eller 09.30 idag eftersom våran trafikkunskapslärare var lite otydlig, men de andra som har det från min klass tror det är 09.30 så vi chansar, vi ska ialla fall bara få betygen och lämna in böckerna. Igår hade jag nästan bestämt mig för att åka dit till 08.35 ändå men imorse när jag vaknade ångrade jag mig, även fast det innebär att jag vaknade en timme för tidigt, hellre det än att dega runt i skolan i en timme medans alla andra har sina egna lektioner.

Snart är det helg! Ska bli galet skönt att bara vara hemma, även fast jag var ledig i onsdags. Jag har inga planer alls och det känns nice!

Ne, nu ska jag äta frukost och kolla på tv ett tag innan jag gör mig iordning saaaaakta, har inge bråttom alls...Skriver kanske när jag kommer hem. Kram♥

Haha, är jag dum eller är jag dum, loggade precis in på Msn klockan 06.00 på morgonen, som om någon frisk människa tänker på att logga in på msn då?! Förutom jag då...*host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0