Tired...

Jisses va irriterande det var igår kväll/natt, jag var hur trött som helst och gick och la mig runt halv tio, men jag kunde verkligen inte somna! Kände att jag verkligen var trött men ändå kunde jag inte slappna av nog för att somna, skitirriterande. Så jag låg och vred och vände mig, gick upp och drack, gick och la mig, vände mig helt i sängen till slut så att jag låg med huvudet vid fotändan :P Så somnade jag äntligen! Halv två var klockan då! Sen vaknade jag halv fyra igen, suck, men det gick okej, gick upp och drack, la mig på rätt håll igen och somnade om. Haha!

Mår nästan lite sämre idag än igår, mådde bättre imorse men nu börjar jag få ont i halsen och huvudet igen. Jag blir nog hemma imorgon också synd nog, har ju bara den här veckans praktik kvar. Men det är väl som det är, jag kan ju inte rå för att jag är sjuk...Suck...

Nu underhåller jag mig själv med klipp på youtube, finns inte så mycket att göra när man är hemma och är sjuk...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!

Javisst är det roligt med brudbinderier. Har ni hållt på med det mycket? Trivs du med utbildningen?

Lotta

2009-11-02 @ 21:15:14
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0