When I open my magazine and read the black letters on the page...


                                            ♥8dagar till biomörkret ;)
Gick ner till Ica för ett tag sen och köpte nya Frida-tidningen, New Moon special så det var ju ett måste för en nörd som jag :P Även fast själva tidningen kanske inte är den bästa. Sen fick man ju frisk luft i ca 2min också, en bonus ;) Haha, jag bor precis brevid en Ica-affär, ändå så har de hunnit göra om nästan VARJE gång jag går dit, hehe, kanske inte är stamkund direkt...*host*

Imorgon ska jag upp 05.35, så jag ska snart börja att försöka tvinga mig själv till att bli trött så att jag kommer i säng någorlunda tidigt ikväll så att jag överlever skoldagen imorgon. För en gångs skulle är jag faktiskt nästan inte trött alls, ett mirakel! Men det är väl ändå ganska typiskt när jag vet att jag kommer vara jättetrött imorgon, kommer ha stora problem att somna.

Ne, nu ska jag kolla runt på internet ett litet tag till innan jag stänger av datorn och sätter mig och läser min tidning istället. Jag bloggar nog när jag kommer hem imorgon. God natt! <3

Förresten, läste på Oceanup att Lindsay Lohan önskar att hennes lillasyster skulle dejta Nick Jonas♥, ursh nej säger jag bara, låt stackarn vara, han är för bäst för henne ;) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja visst är han fantastisk :D

jaha vad kul! ;) han är en sann stjärna!

måste boka biljetter... :D

2009-11-12 @ 20:30:51
Postat av: molly

svar: Åh :) Tack zå mycket!

2009-11-12 @ 20:32:17
URL: http://mollywood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0