Yesterday's purchases...


                                               (foto av mig)

Köpte en ny film igår, Natt på Museet 2, mest för att Jonas Brothers♥ är med, men jag tyckte ettan var rolig också så det var inte bara därför :P Fy tusan va söta de var föresten! De skulle haft större roller bara, de var med för lite tycker jag. Haha,  jag spolade fram och tillbaka till scenerna de är med typ hundra gånger, jättegulligt! Men det kan väl inte vara annat än bra med dem ;) Om någon undrar så var filmen helt klart sevärd, väldigt underhållande :)


                                           Soooooo cuuuute!♥

Kommentarer
Postat av: Angelica :D

Dom va skiiiit söta i filmen, Höll på att dö. Älskar dom såå mkt.



om du vill kan vi prata på msn. [email protected] :D<3

2009-11-11 @ 19:00:41
URL: http://everypartofme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0