6/10 - 2009

Mår lite bättre idag ialla fall, ska troligen iväg imorgon. Har inte lika ont i halsen idag vilket är skööööönt! Hatar att ha ont i halsen. Fast i morse hade jag fortfarande ont och när jag ringde till praktiken var jag rädd att jag inte skulle kunna prata alls. Men det gick bra :)

Idag har jag inte gjort någonting alls. Setat och degat hela dagen och det har varit nice. Samlar krafterna så att jag orkar praktisera imorgon.

Förresten, de som ska se Äntligen hemma idag kan kolla extra noga på trädgårdsgungan som Bosse ska göra :) Den har jag och resten av min klass suttit i när vi var vid hans handelsträdgård för ett tag sen, då guidade han oss. Status I know! :D

Nu ska jag hitta på någonting att göra! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0