Cleaning out my closet...

Idag står storstädning på schemat, behövs verkligen. Tror rummet ser värre ut än på länge faktiskt. Så det ska jag ta tag i efter frukosten/lunchen jag snart ska göra iordning. Då blir det musik på hög volym och städning på hög nivå. Ska bli klar idag, annars brukar jag slöa så att det tar minst två dagar :P Kanske slänger upp några bilder på rummet när det är klart om det är någon som vill se, men jag varnar er, det är verkligen inget speciellt, jag hatar mitt rum!

Jaja, nu ska jag få arslet upp ur sängen och laga iordning någonting. Later.

Kommentarer
Postat av: Bea

Lycka till gumman :) <33

2009-10-28 @ 13:13:49
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0