Fashion Team...


                         Behöver jag säga någonting? :D ♥ Helloooo!


Sitter och kollar på Fashion Team på Star, de visar från Teen choice 09, så jag sitter och håller tummarna att Jonas Brothers♥,Taylor lautner♥ och Zac Efron♥ bara "råkar" att vara med :) Efter programmet ska jag nog krypa ner under täcket och kolla på en film. Så detta är nog sista inlägget för idag. Men jag skriver imorgon. God natt!

________________________________________________________________________

Update; De var inte med! Ingen av dem! Skandal, då kollade jag i onödan :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heting på bilden ;P Men jag föredrar Robert Pattinson ;)

2009-10-31 @ 11:07:30
URL: http://kanskesofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0