I take the necessary steps,To get some air into my chest...

     
                                  Bara för Joe♥ är så fin i den tröjan ;)


Shit va trött jag är, somnar snart över tangentbordet :P Kallt som bara tusan är det också, men det kan ju vara på grund av att jag är trött också. Jag sov inte så bra inatt, vaknade halv tolv och kunde inte somna om förrän fyra, precis så var det ju varje natt ett tag för några veckor sen. Hoppas det inte blir så igen för det var riktigt jobbigt.

Blev väldigt konstigt idag i skolan p.g.a sovmorgon som tydligen inte var sovmorgon eftersom vi bytt schema igen, blev lite veird men det var inte bara jag som kom försent så det var inte bara jag som hade lite dålig koll, till och med läraren hade det så :)

Sen jag kom hem har jag gjort nada! Orkar inte göra någonting heller, ska kanske göra en kopp té och dricka det innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det nog inget inlägg alls om jag inte slänger in något innan jag åker till praktiken. Jag ska på glöggfest efter praktiken :P Det är någon inspirationskväll som min handledare tyckte att jag skulle med på, blir säkert kul. Men det slutar inte förrän klockan tio så jag kommer nog hem tidigast halv tolv, och då är nog bloggen det sista jag tänker på. Kommer slänga i mig någonting att äta och sen stupa i säng för på onsdag ska man upp klockan sju igen. Jag kommer vara dööööd! Synd att man inte dricker kaffe, för jag kommer nog behöva det på onsdad :)

Nu ska jag stänga av datorn, göra té och sen krypa ner under täcket med min Frida-tidning som jag köpte idag (bilder på Jonas Brothers, Robert Pattinson, Johnny Depp var med på ett hörn och en bild på Taylor Lautner, det gillar vi) ett tag innan jag släcker, kolla busstider måste jag också göra innan. Men jag skriver när jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0