Im home!


                                        (foto av mig)
Friendship♥

Blev inte så tråkigt ändå igår. Strax efter jag la ut förra inlägget så ringde Bea♥ så en halvtimme eller nått senare satt jag på cykeln på väg ner på stan för att möte henne och sen cykla hem till henne. Så där spenderade jag min kväll/natt/morgon. Myys. Blev film, Fullt hus igen och Grinchen :P och en bit ur Camp Rock på svenska, var inte bara jag som tyckte de lät skitkonstiga! Så där fick vi ett gott skratt. haha. Vi gick och la oss typ halv ett eller ett och vaknade runt tio av telefonen, blää! Sen cyklade jag hemåt halv ett eller nått :) Sen jag kom hem har jag varit med pappa och handlat, två tidningar för min del, en bara för bilderna och en för läsning :D Är man nörd så är man...Sen igår köpte jag en Twilight tidning bara för bilderna, tidningen suger btw. Så nu får jag skärpa mig, rehab någon? :P Men Bea köpte också en tidning igår bara för bilderna så jag är inte ensam, vi är lika nördiga båda två :P

Snart ska vi äta någonting och sen ska jag hoppa in i duschen. Skriver kanske ikväll. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0