Liselotte?

Kom precis hem, tog lite längre tid än planerat eftersom bussjäveln fick punka! Så alla fick lov att hoppa av vid station. Eftersom min buss hem inte börjar gå från station förrän efter typ 17.00 fick jag lov att ringa efter pappsen. Så han kom och hämta mig, danke!

Dagen gick väl ialla fall ganska fort, två prov överstökade, trafikkunskap och svenska. Vi märker hur de gick...Känns inte bra kan jag säga.

Samhällskunskapen var ganska flumm och rolig :) Jag och Pysan♥ höll på att dö av skratt flera gånger, riktigt roligt. Så den lektionen gick ovanligt snabbt.

På samhällen;
Pysan (Sarah); Asså, vad är det som låter?
(Jag lyssnade inte så jag hörde typ det här; Åh där kommer Liselotte!)
Jag; Vem fan är Liselotte?!
Pysan; Markus, vem är Liselotte?
Jag; Va? Jag trodde du sa det?!
Pysan; HAHAHAHAHAHAHA!
Jag; HAHAHAHAHAHA 

(båda ligger på bänken och försöker få luft)

Så ser en vanlig lektion med en döv Sandra och en knäpp Sarah ut ;) Haha älskar´t!♥

Nu ska jag gå och pressa mamma och pappa så att maten blir klar idag, att man måste göra allting själv här i livet...See ya!

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHA :DD <3

2009-10-12 @ 11:11:44
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0