Monday...


                                               (foto av mig)

Orkade inte gå på promenad idag med Ida, är sjukt trött, tog imot väldigt mycket att gå upp imorse, ville verkligen inte gå upp. Men jag kom upp och jag kom iväg och jag överlevde provet som jag tror gick ganska bra. Fick tillbaka trafikkunskapsprovet också, VG, inte nöjd men det får väl duga.

Nu ikväll blir det tidigt i säng, ska sitta och kolla på tv eller läsa lite sen ska jag krypa ner under täcket och sova tills klockan 07.15 då jag ska upp igen, skönt med sovmorgon. På fredag blir det ännu bättre, då har jag ingen trafikkunskap vilket betyder att jag inte börjar förrän 10.40! Nice!

Nu ska jag hitta på någonting att göra, kommer nog stänga av datorn så det kommer inge fler inlägg idag och så kanske inte imorgon eftersom jag kommer hem så sent. Men jag skriver när jag har tid och lust igen. Bye!


Kommentarer
Postat av: agnes

svar:taack :)

2009-10-13 @ 20:02:48
URL: http://agnis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0