Murder free Tuesday....

Kom precis hem från Bea♥, lite läskigt var det allt att cykla hemåt i mörkret, eftersom Bea bor ute på landet ;) så finns det inga gatlyktor längst vägen. Haha!

Det var ialla fall roligt hos Bea idag, tror det blev några bra bilder ialla fall så jag lägger säkert ut några när jag laddat in dem på datorn. När vi kom in så åt vi en liiiite sen lunch (klockan var efter tre) och sen kollade vi på Hannah Montana the movie innan jag cyklade hemåt. Alltid lika myys♥

Innan resan hem;
Jag; Men alltså, klockan är typ lite över fem på en TIISDAG! Det kommer inte hända någonting...
Bea; Så mord kan inte ske på tisdagar?!
Jag; Nope! hahaha
Bea; Nej just ja, de sker ju bara på onsdagar...
Jag; Jepp, onsdagar efter 19.00...haha!

Smarta jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0