Nu stänger jag av datorn...

Jag ska som rubriken lyder stänga av datorn för idag, jag ska börja plugga istället, i köket vid köksbordet utan tv,dator och telefon som jag distrahera mig från pluggandet. Okej, mobilen kommer vara med eftersom jag vill ha musik, men jag ska INTE skicka något sms till någon. Jag ska plugga samhäll och jag ska banne mig klara av provet på måndag. Jag har verkligen slarvat med pluggandet på senaste tiden och det är inte bra, jag har klarat proven ganska bra ändå (MVG,MVG,VG) men till slut skiter det sig (kan ha gjort det idag) och även fast det inte skiter sig så kan man ju alltid få ett bättre MVG eller göra det där VG:t till ett MVG, ni förstår vad jag menar...Men ni får ha en jättebra kväll så skriver jag kanske imorgon bitti! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0