Sunday....

Tjoooooooooooooooooo!
Vaknade för kanske en timme sen, av att jag var hungrig! Haha, så det kanske man ska göra någonting åt snart. Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, öppen för förslag :) Senare idag, 16.15 går ialla fall Desperate Housewifes på repris, det ska jag se, missade ju det i tisdags tack vare den där julinspirationen. Annars har jag No idea vad jag ska hitta på. Vi får se...


Joe♥ har klippt sig! Och det ser faktiskt riktigt bra ut! Personligen gillade jag verkligen när han hade som i Camp Rock, halvlångt och rakt, men det här är faktiskt väldigt snyggt! Heting! :D Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag gillar verkligne hans nya hår <33

2009-10-25 @ 13:53:34
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0