Think about it, there must be higher love...


                                                           ♥

Håltimme...Sitter på tjejerna som har mattes lektion med Pysan♥ och kollar runt. Fick tillbaka svenskaprovet för ett tag sen, G, två poäng över G-gränsen, nära ögat :P Men jag slipper ialla fall omprov på det provet. Håller tummarna att trafikkunskapen gick okej också, och att samhällsprovet går bra idag. Men jag tror det kommer gå okej, G ialla fall.

Ikväll när jag kommer hem ska jag slappa! Inte plugga ett jädra dugg! Ska kanske gå på promenad med Ida, hon frågade igår men jag har inte sagt ja än, skulle vara skönt att bara ligga och dega i sängen ikväll. Inte ofta jag kan göra det just nu. Men vi får se...

Nu ska jag fortsätta nörda mig...Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0