Trying to breathe...

 
                                                     (foto av mig)

Kom hem för typ en halvtimme sedan, det var riktigt mys med Bea♥ och Linda♥ igår/inatt. Tyvärr blev det inget filmhyrande som vi hade planerat eftersom det var stängt p.g.a renovering, suck! Och eftersom denna håla bara har ett ställe att hyra film på så blev det ingenting av det. Men det blev bra ändå :)

Ikväll blir det att plugga, har inte alls lust till det, provet kommer gå åt helvete imorgon ändå, känns inte som om jag får in någonting av det som står i det där jädra häftet. Jag orkar inte tänka på skolan 24/7, det känns som om jag aldrig är helt ledig, när jag försöker ha kul och slappna av kan jag inte sluta tänka att jag egentligen skulle behöva plugga nu. Kommer hem från praktiken klockan 20.00 på kvällen och vet att jag ändå inte kan slappna av utan att jag måste plugga till de där jädra proven. Jag är aldrig hemma och bara är, alltid är det någonting som måste göras och jag orkar fan inte det längre snart! Försöker hålla humöret uppe jämt men det går inte när jag inte sover och ändå måste upp halv sex på morgnarna. Det tar aldrig slut!

Gosh vilket tråkigt inlägg, men jag behövde få det ur mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0