You know when the sun forgets to shine...


                                                 Min nya design...

Blev hemma idag, var tvärtäpp i näsan hela natten så jag sov kanske två timmar. Sen har jag fortfarande riktigt ont i halsen så det var nog bäst att stanna hemma. Blir nog hemma imorgon också som det känns nu.

Blev lite nervös imorse när jag insåg att vi har svenskaprov i skolan och min bok ligger i skåpet i skolan, eftersom jag inte är i skolan tis,ons,tor så hade jag ingen aning hur jag skulle få tag på den där jädrans boken. Men det ordnade sig, mina fina tjejer i klassen fixade det åt mig :) Tack Tack Tack♥ Så den kommer Ida med imorgon :D

De senaste timmarna har jag lekt med bilder, vilket resulterade i en ny header, igen. Vi får se om jag behåller den, inte helt nöjd. Men det är skönt att hålla på med någonting när man är sjuk så att man inte ligger och degar i sängen hela dagen (att jag låg och degade medans jag gjorde den hör inte hit)

Kanske ska lyssna på min knäppa mosters hälsoknep mot halsont ; Whiskey!?? ;)

Nu ska jag hitta på någonting att göra! Skriver senare...

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin Header :)



sv: Japp, en häst är det :)

2009-10-05 @ 20:49:22
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0