Hemma igen...


                            Heath Ledger i sin allra sista roll, R.I.P

Kom precis hem från bion, den var...annorlunda, ganska konstig, måste nog se den en gång till för att verkligen kunna bestämma mig om jag gillar den eller inte. Men den var väl helt okej, alla skådespelarna spelade sjukt bra. Kändes ändå lite sorglig eftersom man visste att detta var Heath Ledgers allra sista roll, och att de andra skådespelarna som spelar samma karaktär bara är med för att ersätta honom. Men de gjorde det väldigt bra. Johnny var med typ tre-fem minuter av den två timmar och två minuter långa filmen, hehe.

Nu ska jag fixa mig och sen ska jag krypa ner under täcket, är huuur trött som helst, men det har ju varit en lång dag, men den har varit väldigt rolig :) Sen imorgon väntar mer roligheter! Me like!

God natt allihopa, dröm om rosa äpplen med vingar, hehe//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0